Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

19 Januari 2011 | Nederland, Breda

Hallo Allemaal,

hier nog een klein berichtje vanuit het koude, regenachtige, kikkerlandje! Ik heb bijna de hele dag regen gezien, dus mijn verlangen om te vertrekken is nog groter:)

De afgelopen weken heb ik alle voorbereidingen getroffen; visum gehaald, spullen gekocht, huis opgeruimd en natuurlijk ook heel veel gewerkt want reizen kost nu eenmaal geld;) Dit weekend had ik nog een super leuk afscheidsfeestje (bedankt nog allemaal!), een iets mindere dag erna;) en een heel gezellig afscheidsetentje met mijn gezin. Erg leuk om iedereen nog even te zien en een laatste knuffel te geven, want hoe leuk ik reizen ook vind, ik ga iedereen toch echt verschrikkelijk missen! Mijn nichtjes en neefje zullen weer stukke groter zijn als ik terug ben en Jeannet zal haar dikke buik weer ingeruild hebben voor een lief zoontje of dochtertje! Dus bij terugkomst ben ik nog keertje extra tante:)

En nu op de laatste avond ben ik eindelijk helemaal klaar. Mijn backpack zit dicht (met moeite, lang leve de vacuüm zakken(A) ), mijn handbagage staat klaar en mijn huisje is zo goed als leeg.

Nu zit ik met wat kriebels in mijn buik te genieten van mijn laatste avondje hier in Nederland en ondertussen al te dromen over hoe geweldig mijn tijd in Nepal gaat worden. Ik heb er ontzetten veel zin in, in zowel het reizen als het werken met de kids. Ik heb ondertussen al 400 euro opgehaald aan donaties voor het weeshuis daar. Ik wil iedereen die iets gegeven heeft heel erg bedanken, het geld ga ik goed besteden en ik houd jullie op de hoogte over wat ik er mee gedaan heb!

Nog een nachtje slapen en dan eindelijk richting schiphol. Mijn ouders en Rianne gaan tradtitiegtrouw weer mee om mij uit te zwaaien op schiphol. Ik heb er zin in! En met al mijn gekregen geluksengeltjes,olifantjes, flesjes en lieve kaartjes moet het helemaal goedkomen de komende 4 maanden!

  • 19 Januari 2011 - 18:05

    Marielle:

    hey annemiek!
    Ik ga je zeker in de gaten houden via de site! Heerlijk reizen! En dan ook nog eens wat nuttigsdoen daar, echt helemaal top! Ik wens je heel veel plezier daar en geniet ervan!

  • 19 Januari 2011 - 18:05

    Piet (van Wieke):

    Globetrotster, je mag trots zijn op dergelijke initiatieven.
    Hééél goede tijd gewenst.

  • 19 Januari 2011 - 18:07

    Corina Admiraal:

    Hey Annemiek,
    Heeel veel plezier! (en sterkte morgen bij het afscheid)
    X Corina

  • 19 Januari 2011 - 18:20

    Carmenza:

    Ik hoop dat het zo hard gaat regenen dat we gezellig met jou mee 'spoelen' naar nepal. Een beetje jaloers ben ik wel.....echt super meid dat je weer gaat reizen. Ik kom je morgen ochtend nog even een dikke knuffel geven!

    Smak! xxxx

  • 19 Januari 2011 - 18:34

    Floor:

    Klinkt goed miek.. volgens mij ben je er helemaal klaar voor! Lekker genieten daar, van het land, de natuur, de cultuur en de lieve kindertjes. Tot 22 april!

    Kus

  • 19 Januari 2011 - 18:53

    Annick:

    Een hele goeie reis Miek! Geniet van alle nieuwe avonturen en ervaringen! Ik ben erg benieuwd naar je verhalen. xx

  • 19 Januari 2011 - 18:59

    Milou (nichtje):

    Hoi tante Annemiek.

    Ik wens je veel succes!
    Ik ga je missen :-(
    En ik vond het afscheidsetentje ook heel leuk!

    Lieve groetjes Milou.

  • 19 Januari 2011 - 19:46

    Susanne:

    Hee Annemiek,

    Heeel veel succes maar bovenal enorm veel plezier :D Na een dag als vandaag kan ik me helemaal voorstellen dat je er extra naar uitkijkt!
    Fijne reis en stuur een beetje zon onze kant op aub! Zullen de Hupsakee kindjes ergg blij mee zijn :D

    Groetjes, Susanne

  • 19 Januari 2011 - 20:04

    Hanneke:

    Lieve Annemiek,

    Geweldig dat je weer gaat reizen!
    Die regen is inderdaad een goede motivatie om weer te gaan!
    Heel veel succes en plezier!
    Ik ben jaloers..... en ik ga je missen...

    Kusjes van Hanneke!

  • 19 Januari 2011 - 20:12

    Linda:

    Miekerd,

    Heeeel goede reis, heel veel plezier, sterkte met t afscheid en bovenal GENIET van je tijd daar!

    Ik zal goed op je huisje passen!
    En ik zal je zeker gaan missen in Nederland hoor, maar t is vast ook weer snel 22 april!! :D

    Xx en liefs Linda

  • 19 Januari 2011 - 21:19

    Rachel:

    Annemiek! Heeeel veel plezier en succes!!! Ik ga je ook zeker hier volgen en hoop dat je het goed naar je zin gaat hebben!

  • 19 Januari 2011 - 22:53

    Wieke:

    Lieve Miek!
    ik kom net terug van m'n minivakantie Kopenhagen en moest al denken aan hoe je je nu zou voelen...
    heerlijk het avontuur tegemoet!
    en ik ga er leesplezier aan beleven :)
    veel liefs

  • 20 Januari 2011 - 09:38

    Annelot:

    Heel veel plezier en ga vooral geni00eten!! Hou je in de gaten ;)
    Ga maar veeel verhalen schrijven dan kan ik een beetje meegenieten :)
    Zet em op miek!
    Liefs xxx

  • 20 Januari 2011 - 10:39

    Karina:

    Weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede reis
    liefs Karina

  • 20 Januari 2011 - 17:04

    Chantal :

    hey nichtje,

    Ben weer erg benieuwd naar al je verhaaltjes, ik wens je heel veel plezier en natuurlijk weer een super tijd daar !!

    Liefs chantal

  • 20 Januari 2011 - 17:42

    Eline:

    hey tante annemiek

    een hele goede reis en ik ga je heel erg missen hoor :-(

    xxxxxxeline<3
Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 146437

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: