Back in Holland - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Back in Holland - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Back in Holland

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

19 Mei 2011 | Nederland, Breda

Hello!

Hier nog een berichtje voor alle mensen die mijn verhaaltjes altijd trouw (of sporadisch) lezen!
Ik ben nu al weer 4 dagen in Nederland en is het enorm wennen! Ik heb het zo leuk gehad, maar ook zo'n ander leven in een totaal andere wereld. En dat maakt het wel een hele omschakeling naar het Hollandse, gestructureerde, leven.

Mijn vlucht richting huis is erg goed gegaan. ik vloog gezellig samen met Linda en Floor wat fijn was aangezien we er bijna 30 uur over hebben gedaan. na een korte vlucht van Cambodja naar Thailand hadden we 9 uur de tijd om onszelf te vermaken op Bangkok Airport. Na gegeten te hebben zijn we opzoek gegaan naar iets om onze laatste Thaise Bath uit te geven. We kwamen terecht bij een Thaise massage. Na een redelijk rustige voetmassage waren mijn rug en nek aan de beurt die iets minder lief behandeld werd. Ik had Linda al zien zitten met een thais vrouwtje op der rug die haar ellebogen naar binnenwerkte, dus ik stond niet te springen op dat gedeelte. Maar ik heb het overleefd en ik kan alles nog bewegen!;)

Na een vlucht van 9,5 uur naar Cairo, mochten we onszelf daar nog een paar uurtjes bezighouden waarna we eindelijk aan de laatste vlucht begonnen. Ondertussen was ik toch een beetje zenuwachtig geworden dus die vlucht duurde eeuwen voor mijn gevoel!
Maar netjes op tijd, om 15:00 uur landde we op schiphol en kon ik eindelijk mijn familie weer zien! Er stond een groot ontvangstcommitee voor me klaar, met spandoek en al:) Erg leuk!

Eenmaal thuis kon ik ook eindelijk mijn nieuwe neefje Owen zien, die 2 maanden geleden is geboren.
Deze week ben ik hard bezig om te acclimatiseren, maar volgende week mag ik weer aan de slag! Tot die tijd heb ik nog alle tijd om nog even met mijn hoofd in Nepal te zitten en terug te denken aan de geweldige tijd die ik heb gehad.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken die geld heeft gedoneert waarmee ik heel wat kinderen blij kon maken! Ook wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn verhalen elke keer. Erg leuk om te lezen en om respons te krijgen op wat je schrijft! En wie weet... tot bij mijn volgende reis, want dit was zeker niet mijn laatste!

Liefs Annemiek






  • 19 Mei 2011 - 19:19

    Chantal:

    Heey nichtje,

    Leuk dat je toch nog even je laatste verhaaltje schrijf !! ben blij dat je weer lekker terug ben, en blij dat alles goed is gegaan op de terug reis !!

    Geniet nog maar even na van je geweldige tijd daar !! Zal idd wel allemaal wennen zijn nu je weer terug bent !!

    we spreken snel weer af goed ?

    liefs chantal

  • 19 Mei 2011 - 20:25

    Hanneke:

    Heej Meissie!

    Ik ben blij dat ik je gister weer gezien en geknuffeld heb :)
    Je hebt weer een geweldig avontuur achter de rug.
    En ook al vind jij het nog niet zo heel leuk om terug te zijn, ik vind het wel heel leuk dat je er weer bent ;)

    En ben benieuwd waar de volgende reis weer naartoe gaat :P

    Liefs xxxjes!!

  • 20 Mei 2011 - 08:14

    Hanne:

    Hey miek,

    Fijn dat de terugreis goed is gegaan en dat je samen met lin en flo kon vliegen!

    Succes met wennen de komende tijd aan het Nederlandse bestaan en net als de anderen ben ook ik benieuwd waar je volgende reis naartoe gaat :P

    kuss

  • 20 Mei 2011 - 08:45

    Carmenza:

    Miek!!!! Jeee ik vind het super dat je weer terug bent!!!
    Ik blijf het leuk vinden om je verslagen via de site te lezen, dus zeker blijven doen in je volgende reizen!! Maar eerst nog even hier in Nederland leuke dingen doen met mij ;)
    xxxxxjes

  • 20 Mei 2011 - 14:31

    Karina:

    Dat was dan weer voor voorlopig je laatse verslag. jammer vond het altijd gezellig weglezen. Nu tot zaterdag en volgende week kom ik een keertje langs
    liefs Karina

  • 20 Mei 2011 - 15:24

    Wieke:

    zuid-amerika: done
    afrika: done
    azie: done
    whats nexta? australie???

    tot zondag !!!
Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 146439

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: