Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

01 December 2008 | Nederland, Breda

Hallo Allemaal!
Het is nu eindelijk zo ver... nog 1 nachtje en dan vertrek ik naar Ghana! Eigenlijk maar een half nachtje want om 4 uur word ik op schiphol verwacht om in te checken.

De afgelopen weken heb ik de laatste dingen geregeld en ingekocht en nu kan ik beginnen met mijn koffer in pakken. Gelukkig hoef ik alleen maar zomerkleren mee te nemen want ik geloof dat het daar zo rond de 35 tot 40 graden is:)

Gister heb ik een bijeenkomst van de organisatie gehad zodat ik nu echt helemaal op de hoogte ben van alles wat ik ook maar moet weten. En door wat filmpjes en foto's hebben nu ook mijn ouders en Christiaan een beter beeld van waar ik terecht kom. Ook heb ik al kennis gemaakt met andere vrijwilligers, erg leuk!

Ik heb ontzettend veel zin om weg te gaan maar vind het wel jammer om van iedereen afscheid te moeten nemen. Zaterdag heb ik nog een leuk afscheidsfeestje gehad zodat ik met iedereen nog even kon kletsen en een dikke knuffel kon geven:)
Gister ben ik uit eten geweest met mijn hele gezin zodat ik ook daarvan goed afscheid kon nemen.

Ik wil nog even iedereen bedanken die geld gesponserd heeft... ik heb tot nu toe al bijna 600 euro opgehaald! Ik vind het echt geweldig hoe iedereen met mij mee leeft en wat iedereen overheeft voor de kinderen daar. Ik ga het zeker goed gebruiken en zal jullie daar ook regelmatig van op de hoogte houden!

En nu is het zo ver... het afscheid op schiphol zal wel even moeilijk worden maar daarna stap ik met heel veel zin het vliegtuig in. Inclusief het overstappen in Frankfurt zal ik een kleine 12 uur later uitstappen in Accra. Mijn volgende verhaal zal ik schrijven vanuit het warme, zonnige Ghana!

Tot snel!

Als jullie mij willen schrijven (iets wat ik heel leuk vind:)) dan kan je het opsturen naar:
Marij Smit
Annemiek Janssen
P.O. Box 2543
Tamale Northern Ghana

Als jullie mij willen bellen, dan is dit mijn Ghaneese mobiele nummer(inclusief landnummer):
00233249805191

Smsen kan je waarschijnlijk ook gewoon naar mijn NL nummer doen... tenzij ik daar geen bereik heb, maar dat merken we vanzelf:)

Liefs Annemiek

  • 01 December 2008 - 11:46

    Wieke:

    whaaaa nu gaan dagen meer aftellen, maar uren.
    ik ga je missen meis, maar ik hoop dat je een geweldig avontuur tegemoet gaat.
    een dikke cyber-knuf van mij

  • 01 December 2008 - 11:49

    Annelot:

    Miekkk!!
    Nu is het echt nog maar even!! Nogmaals heel veel plezier daar!!
    Geniet ervan en hou ons op de hoogte!!
    Goede reis!
    Dikke knuffel lottt

  • 01 December 2008 - 12:01

    Yvonne:

    Hey Annemiek,
    Nu gaat het dus echt dichtbij komen! Spannend hoor! Ik ga je verhalen volgen en wens je veel plezier en succes!!
    Dikke kus, Yvonne

  • 01 December 2008 - 12:09

    Miek:

    Spannend meid! Tot vannacht! Dikke kus

  • 01 December 2008 - 12:11

    Stephanie:

    Lieve miek,
    Hele goede reis en ga er lekker van genieten meid!
    Veel sterkte met het afscheid op schiphol! En pas goed op jezelf.
    Ga je missen! Maar we houden contact en ik volg al je verhalen! :)
    Dikke KUS & knuffel, Steef

  • 01 December 2008 - 15:35

    Annick:

    Hey Miek! Ik wens je echt heel veel succes en plezier en geniet er van samen met Linda! Ik ben super benieuwd naar alle verhalen en ik zal 't zeker blijven volgen! Succes vanacht met het afscheid en ik lees je snel! Kuss Annick

  • 01 December 2008 - 16:19

    Tim B:

    Hey miekerd!

    Probeer niet neer te storten en ik hoor het van je als je daar bent. Ik hoop dat je een beetje opknapt van de zon! ;)

    Dikke kus Tim

  • 01 December 2008 - 17:15

    Carmenza:

    Haha heb ik nou als naam bij een berichtje, miek, opgegeven. Zie ik nu ineens haha af en toe...
    Tot strakjes meid!

  • 01 December 2008 - 19:31

    Linda:

    Tot over een paar uurtjes miek!!

  • 01 December 2008 - 21:19

    Chantal:

    Nichtje Heeeel veel plezier daar en ga je echt weer missen !!
    een hele goede reis, en we spreken elkaar binnenkort wel, hoop ik ;) !!

    Groetjes Chantal en de rest van de familie :D (K)

  • 01 December 2008 - 21:27

    Hanneke:

    Heej Meid!!

    Leuk je net nog ff gesproken te hebben aan de telefoon!!
    Hele goede reis en veel plezier!!
    Ben al benieuwd naar je eerste verhalen!
    Ga je echt missen!!
    Maar die 7 maanden zijn om voor we het weten hoor.

    Dikke kus van Hanneke!!

  • 02 December 2008 - 08:15

    Karina:

    Hoi Annemiek

    Als je dit leest dan ben je al aangekomen. Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en kun je nu even rustig het land verkennen voordat je naar jullie gastgezin gaat.
    Heel veel plezier de komende dagen en tot schrijfs
    Liefs karina en de rest van de familie

  • 02 December 2008 - 09:03

    Marilisa:

    Lieve Annemiek,

    Ik heb je niet meer gezien en gesproken deze week, maar ik wil je ontzettend (!!!!!) veel plezier en succes wensen daar.
    Ga er een leuke tijd van maken, hou ons op de hoogte en we gaan je allemaal in de gaten houden hier ;).
    Nou meid, je zit nu vast nog in het vliegtuig, maar straks als je aankomt kijk je je ogen uit!
    Nogmaals, geniet ervan!
    xx Marilisa

  • 02 December 2008 - 11:48

    Evie:

    oooh!!! echt leuk. damn wat gaat de tijd snel, dat je het nu al weer zo ver is dat jij begint aan je nieuwe avontuur. geweldig. mijn buik gaat er van kriebelen!! ik heb ook echt zin om weer te gaan reizen! ik wens je een prachtige tijd. ik zie er naar uit om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken!
    een bigi bigi brasa
    van evie

  • 02 December 2008 - 16:43

    Christiaan:

    En dan is het zo ver...
    Hoop dat je een goede vlucht heb gehad met zijn tweetjes! K zie uit naar je eerste verhaal met belevenissen in Ghana..

    Xx

  • 04 December 2008 - 12:16

    Flo:

    Hee Miek! Je bent in Ghana! Super joh. Ik zag dat je net voor vertrek nog een berichtje had geschreven, maar daar had ik geen mailtje van gehad. Was er vanuit gegaan dat ik in je mailgroep zat, maar niet dus:) Was niet nodig he toen we allebei in Suriname zaten. Heb me nu maar meteen aangemeld! Ik ga je volgen, veel plezier

    Dikke kus
Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 146437

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: