Relax weekje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Relax weekje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Relax weekje

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

11 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal

hier weer een berichtje uit Paramaribo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze afgelopen dagen vrij weinig heb uitgevoerd. We hebben wel wat dingen gedaan maar ik heb ook regelmatig in mijn hangmatje in de zon gelegen, dat bevalt me trouwens best goed.

Ik ben wel een avondje in het centrum geweest. We hebben eerst bij salsa les gekeken omdat we dit allemaal wel leuk vinden. Het zag er leuk en gezellig uit dus over een maandje ofzo gaan we dat misschien wel volgen. Daarna zijn we uit eten geweest in een pannenkoekenrestaurant. Niet echt Surinaams, maar de poffertjes en de pannenkoeken waren wel errug lekker!

Daarnaast hebben we ook nog aan site seeing gedaan. We hebben een stadstoer gelopen zodat we ook de cultuur van Paramaribo niet vergeten. Op ongeveer de helft hadden we het wel weer gezien en zijn we naar huis gelopen. Dit was niet helemaal de planning maar we waren even vergeten dat er op de weg alleen bussen richting stad reden en nie richting huis aangezien het een eenrichtingsweg is. Beetje jammer aangezien het 30 graden was. Maar goed we hebben wel allemaal meteen een leuk kleurtje opgedaan!

Morgen moet ik echt beginnen met me stage, dan is het klaar met het relaxen. Ik zal jullie dan ook zeke rop de hoogte houden! ik vind het ook super dat ik van iedereen leuke reacties krijg! bedankt!

groetjes en kus Annemiek

  • 11 Februari 2007 - 19:18

    Linda:

    Heeej Miekerdje,
    Wat een hoop verhalen allemaal van jullie 3. Echt leuk om zoveel te lezen!
    Vanaf morgen zal de grote drukte wel beginnen. Maar wat ik gehoord heb van je zal dat wel meevallen. Lekker uitslapen elke dag en dan stage lopen. Denk maar een beetje aan mij, ik zit elke dag om kwart over 8 al op de fiets naar mn stage en kom om half 6 thuis.
    Maar geloof me, ook dat went :)
    Heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier!
    Doe de andere dames de groetjes van me!
    Ik mis jullie zeker al (ik mis zowiezo school al beetje :( )
    Kuss Linda

  • 11 Februari 2007 - 21:26

    Hannus:

    Heej meis!
    Heel veel succes met je stage!! en veel plezier!
    Dikke kus van Hannus!

  • 12 Februari 2007 - 07:41

    Karina:

    Succes op je stage, Annemiek

    Liefs karina

  • 12 Februari 2007 - 10:42

    Chantal :

    Succes nichtje :)

    Groetjes en Liefs Chantal xxxx

  • 12 Februari 2007 - 14:27

    Pa:

    Hoi Kanjer,
    Ik zit nu op kantoor en heb ff niets te doen....
    Die stage ga jij vast wel laten slagen.Hoe oud zijn de kinderen, die aan jouw zorg zijn toe vertrouwd? Wordt van jou verwacht dat je de vrijwilligers managet?
    Veel succes!
    Pa

  • 12 Februari 2007 - 15:20

    Rianne:

    Hoi Miekie

    Heel veel succes met je eerste dagje stage!!!

    Dikke kus

  • 12 Februari 2007 - 18:11

    Annick:

    Hey Miek! Na mijn eerste stagedag, was het leuk om weer verhalen van jullie te lezen! Het was echt heel leuk vandaag, maar ik ben helemaal kapot! Heel veel succes op je stage! Xx

  • 12 Februari 2007 - 20:32

    Ilse:

    Hey Annemiek,

    Wat maak jij veel mee zo in een week. Klinkt allemaal erg leuk en om jaloers op te worden!!!
    Succes met je stage/werk & tot schrijfs.

    Groetjes je nicht, Ilse

  • 12 Februari 2007 - 20:54

    Yvonne:

    Hoi Annemiek,
    Veel succes met je stage :)
    xxx Yvonne

  • 16 Februari 2007 - 21:31

    Lottterdd:

    Hee miekkkkerddd!!
    Hoe is het? En hoe bevalt je stage?
    Geniet ervan!
    Ik ben nu een week bezig met stage en het is leuk maar vermoeiend!
    Tot snel :)
    Dikke kus lottt
Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 146438

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: