Ziek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

30 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal

Op dit moment hoor ik eigenlijk in een hutje in Awarradam te zitten. Helaas is dat plan een beetje in de soep gelopen. Vorige week vrijdag besloot mijn lichaam om even ziek te worden. En niet even een verkoudheidje, nee gewoon heel ziek. Maargoed, ik hoopte dat als ik naar de dokter zou gaan ik vast maandag wel weer beter zou worden. Dus met een zakje vol medicijnen (doosjes met bijsluiters kennen ze hier niet, ze stoppen het gewoon in een boterhamzakje) ging ik weer naar huis. Ziek zijn doe ik toch het liefste thuis maar gelukkig waren Floor en Sarah erg lief voor me en werd ik goed verzorgd!
Helaas was het maandag dus niet over en zit ik nu dus nog steeds thuis. Gelukkig gaat het al wat beter waardoor ik toch even op internet kan en als het goed is kan ik vrijdag toch nog op trip.
Want mijn lieve huisgenootje Sarah is speciaal voor mij ook thuis gebleven zodat we vrijdag samen naar Awarradam kunnen en ik niet helemaal alleen hoef.
Het halve kinderhuis was vorige week ziek inclusief 5 stagiaires (van de 7) dus ik heb niet lang na hoeven denken waar ik het heb opgelopen. De kinderen kennen het idee van hand voor je mond als hoest niet, waardoor er de hele dag in je gezicht gehoest wordt.
Nou heel veel heb ik dus niet meegemaakt. Ik heb zo’n beetje elke dag op de bank doorgebracht en duf tv zitten kijken. Soms komen er hele leuke dingen op tv zoals Shrek 3 (die in NL pas net in de bios is… het zal vast niet legaal zijn, maar toch) maar soms is er ook echt geen bal te zien. De Surinaamse reclames zijn denk toch wel het toppunt.

Ik zal dus van vrijdag tot en met maandag op trip zijn (als het goed is) en dinsdag komen Sjaak en Rianne op bezoek!
Het is trouwens alweer bijna juni wat betekend dat ik over een maand alweer naar Nederland ga!

Bigi Brassa

Annemiek

  • 30 Mei 2007 - 19:18

    Linda:

    ahhhhhhh!!
    Wat vervelend zeg om net nu ziek te zijn!
    Wel heel lief van Sarah om samen met jou later te gaan.
    Ik wens je heel veel bterschap en veel plezier met televisie kijken (shrek 3 lijkt me zo leuk!)

    Bigi Brassa van mij!

  • 30 Mei 2007 - 20:19

    Nanda:

    Arm kind,ziek zijn is niet leuk en in Suriname ziek zijn nog erger. Hopelijk heb je nu het ergste achter de rug. Bekijk het maar van de goeie kant gelukkig niet toen je visite er was en ook niet bij je visite die nog gaat komen. De laatste maand gaat in en dat gaat allemaal goed komen.Veel groeten van Nanda.

  • 31 Mei 2007 - 12:57

    Lottt:

    hee miekerd! Vervelend dat je ziek bent! Rust maar goed uit dan wordt je vast snel beter en kun je op trip! :)
    Een maand is zo voorbij dus geniet er nog van! Je kaart is er helaas nog niet :( Is denk uit het vliegtuig gevallen ja haha :P
    Tot snel!
    Dikke kus lotttt

  • 31 Mei 2007 - 15:10

    Chantal:

    ey nichtje

    jammer zeg dat je ziek ben. hopen dat het snel weer over is en dat je nog even kan genieten daar !!
    veel plezier nog met wat je allemaal nog ga doen daar en heel veel beterschap.

    tot snel weer.

    groetjes van thuis :)

    Liefs Chantal

  • 31 Mei 2007 - 16:32

    Rianne:

    Gelukkig dat je weer wat beter bent! Nog 5 nachtjes en dan zijn we er...eindelijk!!! Heb er zo'n zin in!!!

    Veel plezier op je trip en tot dinsdag dan maar!

    Dikke Kus

  • 31 Mei 2007 - 17:40

    Hanneke!:

    Heej, meid wat vervelend om ziek te zijn!
    Heel veel beterschap verder, en leuk dar je dan toch nog een paar daagjes op trip kan! Da is nie eerlijk heb jij shrek 3 al gezien haha :P
    Ook veel plezier met Sjaak en Rianne en tot over een maandje :)

    xxxjes Hanneke!

  • 01 Juni 2007 - 16:48

    Elize&Henk:

    Ha Annemiek,

    Weet niet of ik het goed heb begrepen zo ja dan hoop ik dat je inderdaad nu op awarradam bent en dan ben je ongetwijfeld aan het genieten!!

    Deel de mooie ervaringen maar weer mee!

    Lieve groet uit Nederland
Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 146437

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: