Nog een maandje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Nog een maandje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Nog een maandje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

02 Januari 2007 | Nederland, Breda

Hallo Allemaal!

Nog een maandje en dan is het zo ver. Ik vertrek dan voor 5 maanden naar Suriname!! De tijd vliegt voorbij en heb er ook onwijs veel zin in.
4 februari vertrek ik vanaf Schiphol naar Paramaribo. Samen met Floor, Wieke en Sarah zal ik 10 uur lang in het vliegtuig zitten. Rond 12 februari zal mijn stage beginnen in het kinderhuis Arya Dewaker. Het is een kinderhuis voor kinderen die in de binnenlanden wonen, weeskinderen, mishandelde kinderen etc. Ik weet nog niet goed wat ik me er precies bij voor moet stellen maar ik zal het snel gaan zien! Wieke zal daar ook stage lopen.

Ik moet nog enkele dingen regelen, en nog wat vaccinaties maar dan ben ik er helemaal klaar voor! Hoop dta jullie nregelmatig deze site bij houden, dan zal ik hem zo vaak mogelijk updaten!

xxxxxxxx Annemiek

  • 02 Januari 2007 - 16:38

    Ma:

    hoi annemiek.
    spannend, het gaat nu opschieten.

  • 02 Januari 2007 - 18:37

    Hanne:

    hey miekske,

    Het gaat nu echt opschieten he! Ik heb er ook al heel veel zin in. Het gaat helemaal goed komen. We houden elkaar wel op de hoogte he !?

    kuss hanne

  • 02 Januari 2007 - 18:50

    Karina:

    Hoi

    Heel veel succes en veel plezier in Suriname.
    We zulllen je allemaal missen.Maar eerst ga ik nog mee je uitzwaaien. En van Luc zullen we foto's sturen, hoor.

    Groetjes Karina

  • 02 Januari 2007 - 19:15

    Carmenza:

    Hey Miekerd,
    Whaa spannend spannend, bijna naar Suriname.. Wat zal jij veel ervaring opdoen, geweldig!
    Ik heb mijn emailadres gelijk toegevoegd, ik zal alles van je bijhouden.. ik ben zo benieuwd wat je allemaal gaat meemaken, en hoe je het vind..
    Ik wens jou alvast heel veel succes en plezier toe! Uiteraard kom ik je 4 februari nog uitzwaaien op het vliegveld!
    Super miek, dat jij dit mag meemaken!!!!
    Dikke kus Menza...

  • 03 Januari 2007 - 19:34

    Shemara:

    heej annemiek, ik heb me aangemeld voor deze site hor! ik zal zeker kijken hoe jou stage in het buitenland verloopt.
    in ieder geval heel veel suc6
    Groetjes Shemara

  • 04 Januari 2007 - 00:42

    Chantal :

    Ey Lief Nichje Van Me :P
    Het is bijna zover :)
    vind het echt super voor je. en ik hoop echt dat je veel plezier heb daar in Suriname. Het is wel een heel eindje weg. ook al zie ik je niet vaak, ik zal aan je denken en je ontzettend missen.
    Veel succes Nichtje :)

    Groetjes Chantal

  • 04 Januari 2007 - 11:10

    Sjaakeri En Milou:

    Hoi Annemiek,

    Veel succes met alle voorbereidingen! See you op Schiphol.

  • 05 Januari 2007 - 13:13

    Flo:

    Jaaaaaa we gaan bijna! Nog even doorbijten voor de tentamens dan afscheid nemen en feestjes en dan WEG! Jeeeh... X

  • 09 Januari 2007 - 16:22

    Lottt:

    hee miek!!
    Ik heb me aangemeld dus vanaf nu wordt ik op de hoogte gehouden door jou :D
    Het gaat vast super worden daar in Suriname en ik hoop dat je een mooie tijd gaat krijgen. Maar gelukkig ben je nog even lekker thuis :)
    Kuss Lot

  • 15 Januari 2007 - 15:42

    Herma:

    :O jullie gaan over 2,5 week al !

  • 17 Januari 2007 - 19:10

    JAPIE:

    heyy!!

    veel plezier daaro! ga je me nog een beetje missen? groeten een flipje!

    laterss dikke x japie

  • 17 Januari 2007 - 20:25

    Yvonne:

    Hey Annemiek
    Ik heb me natuurlijk bij Wieke aangemeld :P Maar jouw verhaaltjes wil ik ook wel lezen! Ik ben de 4e ook op Schiphol (Ik weet eigenlijk niet of Wieke dit al wist.. :S haha) Maar iig, veeeeel plezier!
    Xx Yvonne

  • 25 Januari 2007 - 11:23

    Sarah:

    Ja het grote avontuur gaat bijna beginnen! Ik heb er echt superveel zin in en jij zo te lezen ook! Gaat helemaal goed komen!

    Kus saar

  • 28 Januari 2007 - 10:48

    Linda:

    WHooooo miekerd, over precies 1 weekje zit je op dit moment allang in het vliegtuig :O Dat is wel snel zeg!

    Ik wens je heeeeel veeeel plezier in Suriname en ik zal jullie allemaal wel een beetje gaan missen hoor. Maar als jullie terugkomen hebben we nog een heel jaar (en misschien wel langer :P) om nog lekker te gourmetten, stappen en film te kijken.

    Ik zal je site goed in de gaten blijven houden!
    xx

  • 02 Februari 2007 - 16:52

    Marilisa:

    Heey Annemiek,

    Heeeeel veel plezier en succes in Suriname..
    Ik zal me zo is ff aanmelden, want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven!

    Kus xx Marilisa

  • 03 Februari 2007 - 08:18

    Moniek:

    Heey annemiek:)
    Veel suc6 in suriname:D

  • 03 Februari 2007 - 08:44

    Marieke:

    heeej annemiek,
    vannacht gaat t gebeuren, spannendddd!!! een hele goeje reis in ieder geval en echt suuuuuuuperveel succes en plezier met de kindjes daar, maar natuurlijk ook met wieke en floor!! geniet ervan! xx marieke

  • 03 Februari 2007 - 16:59

    Carmenza:

    Whaaaa het is bijna zo ver annemiek!!!!!!! :D

  • 03 Februari 2007 - 18:59

    Carmenza:

    Ik vind het zo spannend voor je :d.. Ik kom je vannacht nog even een dikke knuffel geven hoor op het vliegveld! Dikke kus... menza

  • 04 Februari 2007 - 18:22

    Anja:

    Hoi Annemiek,

    Ja jullie Suriname avontuur is nu dan echt begonnnen. Ik weet nog dat ik samen met jullie en Sarah naar Amsterdam ging voor jullie visum en nu zijn jullie gewoon al in Suriname, echt snel gegaan. Ik wil je veel plezier en succes wensen. En zal zo nu en dan ook eens op jou site kijken. Want iedereen zet er natuurlijk andere berichtjes en foto's op !!

    Groetjes,
    Anja Kustermans

  • 04 Februari 2007 - 19:50

    Jos Bemelmans:

    Ha Annemiek, vanochtend vertrokken en nu reeds in jullie huis! Geweldig. Ik wil ook jouw een GROOTSE tijd toewensen, met heel veel ervaringen kwa stage en prive. Ik ga ook je nieuwtjes lezen zodat ik van veel kanten op de hoogte blijf over jullie verblijf. groetJOS

  • 25 Juli 2013 - 09:31

    Bri:

    koi Spam meisje hou is?

    altijd je k u t spam uit griekenland

    wat een mental k u t wijf
Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 146462

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: