Hello Goodbye - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu Hello Goodbye - Reisverslag uit Breda, Nederland van Annemiek Janssen ✝ In Memoriam - WaarBenJij.nu

Hello Goodbye

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

22 Oktober 2012 | Nederland, Breda

Ondertussen ben ik een talent in koffers inpakken geworden. 12 dagen terug was ik druk bezig om mijn koffer in Portugal in te pakken en ondertussen heb ik alles weer uitgepakt en opnieuw ingepakt, nog even en het wordt mijn nieuwe hobby!;)

Ik heb een superleuke aankomst in Nederland gehad. Al zwaaiend en met een mooie 'welkom thuis' ballon werd ik opgewacht op de luchthaven, waar ik ook meteen kleine Saar kon knuffelen. Na een bord Hollandse Erwtensoep bij mijn ouders, mijn eigen appartementje weer eens opgezocht, waar Linda mij als huisgenootje opwachtte. Erg leuk!
Hoewel ik eigenlijk helemaal niet weg wilde uit Portugal, heb ik het echt heel leuk gehad in Nederland. Uit eten met vriendinnen, dagjes knuffelen met mijn nichtjes en neefjes, lekker wandelen in het bos tussen de herfstbladeren en in mijn joggingsbroek voor de televisie! Heerlijk! Ook nog even kunnen genieten van het oerhollandse landschap vanuit een luchtballon, geschaatst en pepernoten gegeten. Dus ik ben voorlopig verzadigd;)

Mijn tijd in Nederland zit erl weer op. Het was fijn om even de tijd te hebben om uit te rusten, iedereen weer te zien en me voor te bereiden op mijn nieuwe werkplek. Morgen zal ik vanaf Amsterdam naar Hurghada vliegen. Door een tussenlanding ben ik een aardig tijdje onderweg, maar ik heb er zin in! Zin om te werken, een nieuwe omgeving te leren kennen en na dit 'lekkere herfstweer' kan ik ook wel weer wat zonnestraaltjes gebruiken!;)
Wat me allemaal in Egypte te wachten staat is even afwachten, maar juist dat onbekende maakt het zo leuk. Dat het er lekker weer is en ik geweldig kan duiken staat vast en ach, meer hoef je eigenlijk niet te weten toch? ;)

Maar hoeveel zin ik ook heb, afscheid nemen hoort er helaas ook weer bij. Terwijl ik ook de mensen in Portugal nog mis, moet ik mijn lieve vrienden en familie in Nederland al weer achter laten. Het hoort erbij, hier heb ik voor gekozen en het zal vast wel weer wennen.... maar makkelijk is het niet en zal het ook nooit worden.
Gelukkig is er niemand zwanger (voor zover ik weet ;) ) dus dat scheelt weer iets;)

Dag allemaal, ik zal jullie weer missen!

Liefs xxx

  • 22 Oktober 2012 - 11:03

    Annelot:

    Lieve Miek,

    Hele goede reis en veel (werk) plezier in Egypte! Alvast succes met afscheid nemen morgen, want dat is inderdaad minder leuk.. Gelukkig gaat het vast weer erg leuk worden en ik heb nu al zin in je verhalen :) Geniet ervan.

    Xxx

  • 22 Oktober 2012 - 11:33

    Don:

    Damn.. jij blijft inderdaad maar bezig.
    Onwijs veel plezier daar in Egypte en succes met de reis ;)

    Groet Don

  • 22 Oktober 2012 - 12:58

    Jolanda Peeters:

    Jeetje wat is je tijd in nederland snel voorbij gegaan, zie wel dat je weer van alles en iedereen hebt genoten! Veel plezier in egypte!

  • 22 Oktober 2012 - 15:27

    Rachel:

    Wat leuk!! Heeeeel veel plezier en ik blijf jouw verhalen lezen hoor!!! ;-)

  • 22 Oktober 2012 - 16:55

    Jos Bemelmans:

    Ik reis weer graag mee & geniet van je verhalen.
    succes!

  • 22 Oktober 2012 - 17:24

    Klaartje:

    He Annemiek, Wat heb jij toch een heftig, maar ook heel gaaf leventje op het moment. Succes en plezier de komende periode in Egypte..... Groetjes Klaartje

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:00

    Milou:

    Heeeeel veel plezier en vaak berichtjes sturen!!

    Xxx Milou

  • 22 Oktober 2012 - 20:01

    Milou:

    Sorry ik verstuurde op eens heel veel berichtjes!! Sorry, sorry, sorry!
    X Milou

  • 22 Oktober 2012 - 21:17

    Geanne:

    Veel plezier in Egypte

  • 22 Oktober 2012 - 21:56

    Sarah:

    Je vakantie in Nederland zit er weer op Miek! Heel vel succes,maar vooral plezier op je volgende werkplek! X Sarah

  • 23 Oktober 2012 - 12:26

    Hanneke:

    Lieve Annemiek,

    Dit was inderdaad een kort en heftig Hello goodbye! Begin september stond jij mij nog uit te zwaaien op het vliegveld van Lissabon waar ik een supertoffe korte vakantie gehad, om vervolgens een dikke maand later zelf op 'vakantie' te komen in Nederland. En nu ben je alweer op Schiphol om aan je nieuwe avontuur te beginnen, dit keer in Egypte. Ik heb gelukkig twee keer van je aanwezigheid kunnen genieten in deze korte tijd en hebben we weer lekker herinneringen op kunnen halen :) Ik ga mijn vriendin (de hardwerkende) wereldreizigster weer helemaal volgen natuurlijk, heel erg missen, maar je niet vergeten of course!! Gelukkig hebben we de media van tegenwoordig en kunnen we dus gemakkelijk contact houden. Ik wens je een goede vlucht, veel plezier en ook veel succes met de nieuwe werkzaamheden in Egypte.
    Heel veel liefs en een dikke kus van Hanneke!

  • 23 Oktober 2012 - 16:40

    Karina:

    Wij hebben ook genoten van jouw en nu gaan we weer genieten van jouw reisverhalen in Egypte. Heel veel succes en plezier met je nieuwe avontuur.

    xxx Karina

  • 23 Oktober 2012 - 21:39

    Flooe:

    En toen was ze alweer weg:( te snel maar ik weet hoe leuk je het vindt dus ik zeg vooral: veel plezier en geniet van de nieuwe ervaringen die je op gaat doen. En een ding is zeker: wij gaan samen duiken in Paradijselijke Egyptische wateren!

Verslag uit: Nederland, Breda

Annemiek

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 1019
Totaal aantal bezoekers 146442

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 08 Oktober 2014

Als reisleidster in Marokko

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Backpacken door Mexico

06 November 2013 - 15 December 2013

Rondreis Nepal

18 April 2013 - 08 Oktober 2013

Als reisleidster in Rhodos

03 April 2012 - 10 Oktober 2012

Als reisleidster in Portugal

23 Oktober 2012 - 04 Maart 2012

Als reisleidster in Egypte

20 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Nepal

02 December 2008 - 25 April 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

04 Februari 2007 - 02 Juli 2007

Stage in Suriname

Landen bezocht: